WYWIADY I KONFERENCJE Z MOIM UDZIAŁEM
Często jestem zapraszana do rozmów i wywiadów, gdzie poruszamy tematy:
1. kontrowersje w odżywianiu
2. jak zbudować biznes online?
Rozejrzyj się i poszukaj coś dla siebie.
"Nie musisz być silna, wystarczy znać metodę" - wywiad z Izą Dejdą dla Fundacji Kobieta Niezależna Kamili Rowińskiej
Konferencja organizowana przez Easy Cart, na której najlepsi twórcy w Polsce, dzielą się wskazówkami, jak skutecznie sprzedawać i zarabiać.
Zostałam mianowana bohaterem społeczności, jako twórca, który przy młodym biznesie robi niesamowite wyniki finansowe!
Wysłuchaj trzy wskazówki, które podpowiadam przedsiębiorcom na starcie biznesu online (10 min).
What IF, czyli o co chodzi z okienkami żywieniowymi?
Czyli o poście Intermittent Fasting i kilku ciekawostkach żywieniowych.
Dowiesz się, że post IF może dać wiele korzyści, ale może także zrujnować nam zdrowie i wygląd.
Że teoria jedzenia pięciu posiłków, co trzy godziny, to błąd, i że liczenie kalorii nie do końca ma sens.
Wysłuchaj rozmowy poniżej.
Własna firma - droga do niezależności finansowej
Jak w 43 roku życia rzuciłam etat i zostałam przedsiębiorcą, choć nigdy wcześniej nie brałam tego pod uwagę.
Jak dzięki tej drodze nabrałam odwagi do działania i dzisiaj w końcu czuję się Panią swojego życia.
Zachęcam też do przejścia podobnej przygody, aby poczuć się szczęśliwą, spełnioną oraz wolną finansowo.
Martę Baczewską-Golik, czyli gospodarza podcastu, znajdziesz na
www.KobiecaStronaInwestowania.pl
Wysłuchaj rozmowy poniżej.
Z korpo do biznesu online. Rozmowa z Izą Dejdą
Jak rozwinęłam biznes na przestrzeni ostatnich 3 lat i zbudowałam społeczność 35 tysięcy osób.
Dlaczego ludzie biznesu wstają wcześnie i skąd brać energię życiową.
Na czy polega moja rewolucja żywieniowa i co to jest ten tajemniczy post Intermittnet Fasting.
Wysłuchaj rozmowy poniżej.
Pierwszy kurs online - jakich błędów nie popełniać - rozmowa z Izą Dejdą
Jak stworzyłam swój pierwszy kurs online Kobiecą Akademię Zdrowia.
Podpowiadam wiele pomocnych wskazówek, jak stworzyć produkt "szyty na miarę", tak aby klient był w pełni usatysfakcjonowany.
Wysłuchaj rozmowy poniżej.