WYWIADY I KONFERENCJE Z MOIM UDZIAŁEM

Często jestem zapraszana do rozmów i wywiadów, gdzie poruszamy tematy:

1. kontrowersje w odżywianiu

 2. jak zbudować biznes online?

Rozejrzyj się i poszukaj coś dla siebie.

"Nie musisz być silna, wystarczy znać metodę" - wywiad z Izą Dejdą dla Fundacji Kobieta Niezależna Kamili Rowińskiej

Konferencja organizowana przez Easy Cart, na której najlepsi twórcy w Polsce, dzielą się wskazówkami, jak skutecznie sprzedawać i zarabiać.

Zostałam mianowana bohaterem społeczności, jako twórca, który przy młodym biznesie robi niesamowite wyniki finansowe!

Wysłuchaj trzy wskazówki, które podpowiadam przedsiębiorcom na starcie biznesu online (10 min).

What IF, czyli o co chodzi z okienkami żywieniowymi?

Czyli o poście Intermittent Fasting i kilku ciekawostkach żywieniowych.

Dowiesz się, że post IF może dać wiele korzyści, ale może także zrujnować nam zdrowie i wygląd.

Że teoria jedzenia pięciu posiłków, co trzy godziny, to błąd, i że liczenie kalorii nie do końca ma sens.

Wysłuchaj rozmowy poniżej.

Własna firma - droga do niezależności finansowej

Jak w 43 roku życia rzuciłam etat i zostałam przedsiębiorcą, choć nigdy wcześniej nie brałam tego pod uwagę.

 Jak dzięki tej drodze nabrałam odwagi do działania i dzisiaj w końcu czuję się Panią swojego życia.

Zachęcam też do przejścia podobnej przygody, aby poczuć się szczęśliwą, spełnioną oraz wolną finansowo.

Martę Baczewską-Golik, czyli gospodarza podcastu, znajdziesz na
www.KobiecaStronaInwestowania.pl

Wysłuchaj rozmowy poniżej.

Z korpo do biznesu online. Rozmowa z Izą Dejdą

Jak rozwinęłam biznes na przestrzeni ostatnich 3 lat i zbudowałam społeczność 35 tysięcy osób.

Dlaczego ludzie biznesu wstają wcześnie i skąd brać energię życiową.

Na czy polega moja rewolucja żywieniowa i co to jest ten tajemniczy post Intermittnet Fasting.

Wysłuchaj rozmowy poniżej.

Pierwszy kurs online - jakich błędów nie popełniać - rozmowa z Izą Dejdą

Jak stworzyłam swój pierwszy kurs online Kobiecą Akademię Zdrowia.

Podpowiadam wiele pomocnych wskazówek, jak stworzyć produkt "szyty na miarę", tak aby klient był w pełni usatysfakcjonowany.

Wysłuchaj rozmowy poniżej.