wyzwanie rusza w marcu za:

16dni 17godziny 36minuty 10sekundy
SZCZEGÓŁY AKCJI

Jeżeli przekonały Cię moje teorie i chciałabyś podjąć zmianę stylu życia na zdrowy, ale zupełnie nie wiesz od czego zacząć, to zapraszam Cię na to wyzwanie.

 

Śniadania, które proponuje wiele kobiet uznało za najłatwiejszy, a zarazem najskuteczniejszy pierwszy krok w przemianie.

 

W pierwszym kwartale 2019 roku planuje przeprowadzić śniadaniowe wyzwanie.
Jeśli już teraz zapiszesz się, to na bieżąco będę Cię informować o jego kolejnych etapach.

 

Przeczytaj proszę poniżej, czy interesuje Cię ten temat oraz opinie dziewczyn, które skorzystały i polecają.

CZY DOTYCZY TO CIEBIE?

większość zabieganych kobiet boryka się z tymi problemami

MAŁO CZASU

Poranny pośpiech nie pozwala Ci zjeść śniadania, albo łapiesz cokolwiek w rękę, aby mieć je z głowy. Brak czasu to nie tylko problem Twojego pierwszego posiłku, ale generalnie brak Ci doby na przygotowywanie i spożywanie pięciu posiłków w ciągu dnia. Wiecznie w biegu!

NADWAGA I WZDĘCIA

Masz lekką nadwagę, a może nawet otyłość. Chcesz zrzucić te kilogramy, ale zupełnie nie wiesz, jak zacząć żeby tym razem się w końcu udało. Chciałabyś również czuć się lżej i pozbyć kłopotliwych wzdęć, gazów oraz zacząć codziennie wypróżniać się.

BRAK ENERGII

Na co dzień odczuwasz ciągły brak energii, senności i problemy z koncentracją. Co chwila ratujesz się kolejną kawą, energetykiem, bądź słodkim batonikiem. Nie potrafisz też inaczej, jak zacząć dzień od pobudzającej kawy. Czujesz się przemęczona.

NAŁÓG SŁODYCZY

Słodycze to Twoja zmora i nie potrafisz sobie ich odmówić. Wiesz, że są zgubne, ale to silniejsze od Ciebie. Czekoladki, cukierki, batoniki, drożdżówki, ale nie tylko - duża ilość napojów słodzonych, soki, słodkie jogurty i pełna cukru pseudozdrowa żywność - to wszystko są słodycze!

CIĄGŁE PODJADANIE

Przez cały dzień masz ochotę coś zjeść. Czasami z głodu, czasami po prostu z przyzwyczajenia, a jeszcze innym razem sama nie wiesz dlaczego. Niby zjadasz śniadanie w domu, ale właściwie za chwilę czujesz się znowu głodna i rozglądasz, za kaloryczną caffe latte.

MĘCZĄCY STRES

Czujesz się wiecznie poddenerwowana i rozdrażniona, czasami drobnostka doprowadza Cię do furii. Nieraz wynika to z tego, że jesteś głodna, a innym razem nie masz pojęcia dlaczego, ale za to dokładnie wiesz czym możesz się pocieszyć - najlepiej słodyczami 😉

ZAPISZ SIĘ

śniadaniowe wyzwanie jest idealne na początek zdrowej przemiany

PRZETESTOWAŁY I POLECAJĄ

te śniadania wpłynęły na ich samopoczucie i poziom energii

caret-down caret-up caret-left caret-right
SABINA LEDWOŃ-PABICH

Zawsze starałam się odżywiać zdrowo. Myślałam, że robię dobrze i serwowałam sobie owsianki i jaglanki. Spróbowałam białkowo-tłuszczowe śniadanie i jest znacznie lepiej. Moje spadki energii zdarzają się teraz sporadycznie i potrafię zacząć dzień bez kawy. Jest jeszcze jeden plus, w końcu mam płaski brzuch, a nie jak dotychczas wzdęty.  

SYLWIA GRODZKA

Białkowo-tłuszczowe śniadania dały mi przede wszystkim uczucie sytości na kilka dobrych godzin, co pozwoliło wydłużyć przerwy między posiłkami i jeść tylko trzy posiłki, a nie jak dotychczas pięć. To duża oszczędność czasu. Zyskałam też więcej energii i co najważniejsze nie mam ochoty na słodkości, co było dla mnie wręcz życiowym wyzwaniem.

ELŻBIETA SŁUSZNIAK

Odkąd moje śniadania zmieniły się z tradycyjnej bułki z szynką lub po prostu płatków z mlekiem na białkowo-tłuszczowe śniadania, jestem syta na co najmniej cztery godziny, nie mam ochoty na podjadanie i słodycze, a co najważniejsze dla mnie, nie mam już spadków energii w ciągu dnia i nie muszę ratować się kolejnymi kawami.

KINGA SKAŁECKA

Dotychczas na śniadanie jadałam jaglankę z owocami, ale niestety już po dwóch godzinach byłam ponownie głodna i dodatkowo senna. Śniadania białkowo-tłuszczowe zmieniły to, po nich czuję się długo syta i lepiej skoncentrowana. I o dziwo w ciągu dnia mam również mniejszą ochotę na wszelkie zachcianki i nie mam napadów głodu. 

NATALIA JAKUBIUK

Przed zmianami odczuwałam dolegliwości ze strony układu pokarmowego, byłam rozdrażniona, nerwowa, źle spałam i miałam po śniadaniu totalny zjazd i zamulenie. Teraz przy śniadaniach białkowo-tłuszczowych i węglowodanach spożywanych po południu stwierdzam: lepsze samopoczucie i znacznie większy spokój, to mój największy sukces, wszyscy to zauważają i mnie chwalą (sama nie mogę w to uwierzyć), większą sytość i brak napadów głodu. Poprawiły się też moje wizyty w toalecie. Warto!

DOROTA MAJERSKA

Swoją przygodę ze zdrowym odżywianiem i stylem życia zaczęłam od tłuszczowych śniadań. Mimo, że na teorii mało się znałam, to w praktyce mój organizm zareagował fantastycznie. Do tej pory po śniadaniowych kanapeczkach, czy owsiance czułam szybki spadek mocy, a teraz po białkowo-tłuszczowych śniadaniach czuję rozpierającą energię i chęć do działania. Nie wspominając, że jestem dobrze najedzona na kilka dobrych godzin. Obecnie nie wyobrażam sobie jeść innego śniadania.

ZAPISZ SIĘ

jeśli potrzebujesz takich zmian, to zapisz się, aby poznać bliżej temat

Zmień jedzenie na pożywienie

zacznij od poszukiwania właściwych śniadań

20 000

obserwujących na instagramie

2 600

kobiet w grupie motywacji

2 000

obserwujących na facebooku

40

darmowych
konsultacji