ŚNIADANIOWA REWOLUCJA

oto pierwszy krok zdrowej przemiany odzyskasz czas, energię i zgubisz kilogramy

trwa darmowe wyzwanie, które poprzedza sprzedaż e-booka z platformą - dołącz!

I przeczytaj do końca tę stronę - warto!

-5dni -6godziny -30minuty -8sekundy

ZOBACZ - PLATFORMA I E-BOOK OD ŚRODKA

TŁUSZCZOWE ŚNIADANIA
I POST INTERMITTENT FASTING

wyzwanie jest bezpłatne i poprzedza
każdą edycję sprzedaży e-booka

Przeczytaj do końca tę stronę - warto!

 

ZRÓB TO INACZEJ

zaskakujące teorie

Ta wiedza jest inna od powszechnie dostępnej, a na dodatek świetnie się sprawdza, i to bez trudnych diet i ciężkich ćwiczeń. Jest idealna dla zabieganej i zapracowanej kobiety!

Co Ty na to, że owsianka na śniadanie może być błędem i jedzenie śniadań nie jest obowiązkowe? Że nie wszystkie tłuszcze są złe, a nawet niektóre pomagają schudnąć?
Że nie powinno się jeść pięć posiłków, co trzy godziny, a owoce do południa?

Jeśli chcesz poznać tę wiedzę, z wyjaśnieniem, to zapraszam Cię do śniadaniowej rewolucji!

 

DLA KOGO

czy te problemy dotyczą Ciebie?

DYSPONUJESZ MAŁĄ ILOŚCIĄ CZASU

Poranny pośpiech nie pozwala Ci zjeść śniadania albo łapiesz cokolwiek w rękę, aby mieć je z głowy. Brak czasu to nie tylko problem Twojego pierwszego posiłku, ale ogólnie nie wystarcza Ci doby na przygotowywanie i spożywanie pięciu posiłków w ciągu dnia. Dzięki zmianie śniadań zmniejszy się ilość Twoich posiłków do czterech, a nawet trzech i zyskasz sporo czasu.

PROWADZISZ MAŁO AKTYWNY
TRYB ŻYCIA

Dużo czasu spędzasz w biurze, na uczelni, w domu, gdzie głównie siedzisz. Przemieszczasz się samochodem lub komunikacją miejską, co nie wymaga zbyt dużo wysiłku i kalorii, po prostu - prowadzisz siedzący tryb życia. Nawet jeśli chodzisz trzy razy w tygodniu na trening, ale na co dzień mało się ruszasz (wchodzenie po schodach, szybki spacer do pracy, codzienne przejażdżki rowerem itp.) - to nadal jest to mało aktywny styl życia.

WALCZYSZ Z NADPROGRAMOWANYMI KILOGRAMAMI

Masz nadwagę, a może nawet otyłość i chcesz zrzucić zbędne kilogramy, ale zupełnie nie wiesz jak zacząć. Bądź inna wersja - próbowałaś już kilka razy, ale zawsze kończyło się na niczym i chcesz w końcu to zmienić.
Śniadania, które proponuję, niwelują odczuwanie głodu w ciągu dnia i przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej, co jest bardzo pomocne w odchudzaniu. Oczywiście same śniadania nie załatwią sprawy, ale są idealnym pierwszym krokiem.

CZĘSTO MASZ NAPADY GŁODU I OCHOTĘ NA SŁODKIE

Szybko po śniadaniu czujesz się ponownie głodna i masz ochotę sięgnąć po kolejny posiłek, a najlepiej jakby to był batonik lub kaloryczna kawa z mlekiem. To wynik nagłego spadku cukru po węglowodanowym śniadaniu.
Mało tego, takie śniadania ustawiają wysoko insulinę na cały dzień, przez co ciągle czujesz się głodna, masz ochotę podjadać i nie możesz się oprzeć słodyczom.

NIE LUBISZ JADAĆ ŚNIADAŃ I ZMUSZASZ SIĘ DO NICH

Wmuszasz w siebie śniadania, bo takie są powszechne zalecenia, a przecież chcesz jeść zdrowo. Okazuje się, że śniadanie nie jest obowiązkiem, jak twierdzi większość dietetyków. Organizm ma bardzo duże wewnętrzne zasoby energii, a brak śniadania i poranny post może wręcz przyspieszyć metabolizm i okazać się znacznie zdrowszy, niż zjedzony posiłek.

ODCZUWASZ SPADKI ENERGII I SENNOŚĆ W CIĄGU DNIA

Nadmiar węglowodanów w śniadaniu może też pogorszyć pracę umysłu i osłabić koncentrację. Tłuszcze, jako źródło energii wręcz przeciwnie - wzmagają sprawność naszego mózgu, dzięki czemu znacznie szybciej i efektywniej uporasz się ze swoimi obowiązkami. Szare komórki zaczynają zupełnie inaczej pracować i stają się bardziej kreatywne. Oczywiście dopiero po przejściu okresu adaptacji, czyli przestawieniu organizmu na podstawowe paliwo z tłuszczów.

POTRZEBUJESZ WYJĄTKOWO SPRAWNEGO UMYSŁU

Nadmiar węglowodanów w śniadaniu może też pogorszyć pracę umysłu i osłabić koncentrację. Tłuszcze, jako źródło energii wręcz przeciwnie - wzmagają sprawność naszego mózgu, dzięki czemu znacznie szybciej i efektywniej uporasz się ze swoimi obowiązkami. Szare komórki zaczynają zupełnie inaczej pracować i stają się bardziej kreatywne. Oczywiście dopiero po przejściu okresu adaptacji, czyli przestawieniu organizmu na podstawowe paliwo z tłuszczów.

CHCESZ MIEĆ SPOKOJNĄ GŁOWĘ I SKUPIĆ SIĘ NA PRIORYTETACH

Z racji nadmiaru obowiązków chcesz nie tylko mieć sprawną głowę, ale również spokojną. Nie chcesz wciąż martwić się, że jesteś głodna i możesz być w pełni skupiona na tym, co naprawdę jest dla Ciebie ważne. Śniadania, które proponuję, to zagwarantują, dadzą Ci poczucie sytości na cztery do pięciu godzin (tłuszcz trawi się dłużej niż węglowodany), dzięki czemu nie tylko zyskasz czas, ale również będziesz mieć święty spokój.

TYLKO DLA ZDROWYCH KOBIET LUB Z INSULINOOPORNOŚCIĄ

Śniadania, które polecam są tylko dla kobiet zdrowych, ewentualnie z insulinoopornością. Jeżeli masz hipoglikemię, cukrzycę, jesteś w ciąży, karmisz malucha, żyjesz w przewlekłym stresie (podniesiony kortyzol), prowadzisz bardzo aktywny tryb życia (treningi i na co dzień dużo się ruszasz), oczekujesz szybkiego spadku wagi, to moje śniadania i cały system odżywiania nie będą dla Ciebie.

jestem zainteresowana zakupem e-booka

 

O MNIE

kilka słów o mnie

Nazywam się Iza Dejda,

jestem biotechnologiem, dietetykiem i medycznym ekspertem żywienia.

Od 12 lat funkcjonuję w środowisku medycznym - długo kardiologia, ostatnie lata diabetologia, a dokładnie nowoczesne leczenie cukrzycy typu 2.

Ogólna wiedza medyczna i żywieniowa pozwalają mi kompleksowo podchodzić do tematu zdrowego stylu życia, a nie tylko skupiać się na samej dietetyce. Dużo żywieniowej kontrowersji przywożę z USA.

Jestem zabieganą i zapracowaną kobietą, podobnie jak Ty. Wiele lat poszukiwałam rozwiązania, jak połączyć zdrowe życie z szybką i wypełnioną obowiązkami codziennością.

Przetestowałam dużo i w końcu się udało.  Znalazłam sposób, który pozwala nie tylko poprawić samopoczucie i figurę, ale również odzyskać czas, energię i zdrowie.

Dzisiaj mam 43 lata, a wyglądam i czuję się najlepiej w swoim życiu.

Stworzyłam system odżywiania dla kobiet, który daje super efekty, a zmiana podejścia do śniadań jest najlepszym pierwszym krokiem.

 

E-BOOK I PLATFORMA

co jest w środku?

To nie jest zwykły e-book, który pobierasz, czytasz i na tym koniec. Tu dodatkowo masz codzienne wsparcie na grupie oraz otrzymujesz narzędzia do nauki komponowania śniadań - dostęp do platformy z kalkulatorami kalorii.

E-book jest wydany w bardzo innowacyjny sposób - wraz z dodatkami zamieszczony jest na aktywnej platformie z logowaniem. Dane do logowania otrzymujesz na e-maila zaraz po zakupie.

 

e-book (format pdf) - ilość stron: 70
przepisy - ilość stron: 30 + nowo powstałe
tablice z produktami, szablony, tapety
trzymiesięczny dostęp do aktywnej platformy z kalkulatorami kalorii

 

Przedstawia zupełnie inne podejście do śniadań. Opisuje zmianę pierwszego posiłku z węglowodanowego na tłuszczowe śniadanie (bardzo zbliżone do białkowo-tłuszczowego, ale bardziej odżywcze) oraz wdrożenie postu przerywanego Intermittent Fasting.

 

W e-booku masz dokładnie opisane i pokazane, jak ustalić ilość posiłków i rozłożyć je w czasie. Nie polecam 5 posiłków, co 3 godziny!
Na platformie możesz wyliczyć swoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne oraz kaloryczność poszczególnych posiłków, zwłaszcza śniadania.

Trzy części e-booka
rozwiń plusik i zobacz więcej:

 

INFORMACJE OGÓLNE

Teoria śniadań, którą przedstawiam, jest inna od powszechnie głoszonych i dla wielu osób będzie rewolucją. Dlatego w rozdziale dokładnie tłumaczę, jak zmiana pierwszego posiłku może wpłynąć na organizm i jakie dać korzyści.
Uważam, że znacznie łatwiej i z większym przekonaniem wprowadza się zasady, które się dobrze rozumie.

 

SPIS TREŚCI:

  • Śniadania tłuszczowe - komu polecam, a komu nie proponuję
  • Rano organizm jest maszynką do spalania tkanki tłuszczowej
  • Wpływ śniadania na głód w ciągu dnia
  • Jeść czy nie jeść śniadania - post przerywany Intermittent Fasting
  • Tłuszcze czy węglowodany w śniadaniu, co da więcej energii na cały dzień?
  • Jak dzisiaj wyglądają śniadania - ogólnodostępne zalecenia
  • Wolne węglowodany, te powinny się znaleźć w Twoim śniadaniu

 

TERAZ PRAKTYKUJ

Nie jestem zwolennikiem z góry ustalonych diet pod kreskę i chciałabym Was nauczyć samemu komponować zdrowe śniadania.

W tym celu stworzyłam specjalne tablice z produktami do wyboru, które możesz zamieścić na lodówce, bądź ściągnąć na telefon i mieć zawsze przy sobie.

Oprócz tablic rozdział zawiera schematy, które w łatwy sposób pozwalają zrozumieć, np. jak prawidłowo ustalić godziny posiłków, czy też jak wdrożyć post przerywany Intermittent Fasting.

 

SPIS TREŚCI:

  • Kaloryczność śniadania oraz ilość posiłków w ciągu dnia
  • Zapotrzebowanie kaloryczne - jak je obliczyć?
  • Jak określić deficyt kaloryczny podczas odchudzania?
  • Udział makroskładników w śniadaniu i pozostałych posiłkach
  • Kolejne kroki w wyliczaniu - schemat
  • Nauka komponowania śniadań - pomocne tablice na lodówkę i telefon
  • Węglowodany - warzywa - tablica
  • Węglowodany - owoce - tablica
  • Tłuszcze i białka - tablice
  • Jak sprawdzić inne produkty, czy są odpowiednie na śniadanie
  • Grzyby, zioła i przyprawy, dodatki do śniadań - tablica
  • Co pić, a czego nie pić do śniadania i ogólnie do południa
  • Jak stopniowo wdrażać post Intermittent Fasting - kolejne kroki
  • Podsumowanie - najważniejsze zasady śniadaniowe w jednym miejscu

 

PRZYKŁADOWE TABLICE NA LODÓWKĘ:

Tablice obejmują bardzo skrupulatnie dobrane produkty, które nie mają wpływu na wyrzuty insuliny. Dlaczego to jest ważne, dowiesz się z e-booka.

Dostajesz także komplet tablic na telefon. Dzięki temu zawsze masz je przy sobie i wiesz, jakie produkty wybierać np. podczas spontanicznych zakupów spożywczych, czy śniadania w restauracji.

 

 

 

W DOMU, NA WYNOS I NA WEEKEND

Przepisy uwzględniają cztery różne kaloryczności śniadań, więc można dopasować coś do siebie.
Pokazują wiele pomysłowych rozwiązań i nie opierają się tylko na jajkach.

 

OTO PRZYKŁADOWE KATEGORIE:

  • Tłuszczowe koktajle
  • Naleśniki z dodatkami
  • Śniadania deserowe
  • Tłuszczowe pieczywo
  • Dipy, sosy i dressingi
  • Odżywcze sałatki

 

Cały czas na platformie pojawiają się nowe ciekawe przepisy.

Większość przepisów jest bezmięsnych.

 

OTO ŚNIADANIE Z PRZEPISÓW:

 

Chlebek bez węglowodanów, wkładka jajeczna, pasta z awokado i owoce, które nie mają wpływu na wyrzut insuliny. Tak chwalimy się swoimi śniadaniami na bonusowej grupie e-booka.

Smacznie wygląda, prawda?

 

CENA I BONUSY

w cenie e-booka możesz otrzymać

Wraz z zakupem e-booka możesz otrzymać cztery bonusy, które też mają swoją wartość (zwłaszcza kalkulatory kalorii), ale ja wręczam Ci je w prezencie do zakupu. Zapoznaj się poniżej, co możesz otrzymać.

BONUS 1

Trzymiesięczny dostęp do platformy

Z platformy pobierasz e-booka, ale to nie koniec. Na niej również pojawiają się nowe przepisy i znajdują się kalkulatory kalorii, na których możesz wyliczyć swoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne, kaloryczność swoich posiłków oraz udział makroskładników w śniadaniu. Kalkulator kalorii jest wyjątkowy - opiera się tylko na produktach z niskim ładunkiem glikemicznym.

BONUS 2

Pomocne w planowaniu szablony

Otrzymasz szablon miesięcznej karty nawyków oraz plan posiłków na tydzień.

 

BONUS 3

Dostęp do tajnej grupy na Facebooku

Tajna grupa na Facebooku, to bardzo cenny bonus i z niego dziewczyny najbardziej się cieszą. Dzięki niej e-book cały czas "żyje", a Ty masz wsparcie koleżanek oraz ja jestem cały czas na straży i w razie potrzeby służę pomocą.  Na grupie dzielimy się swoimi śniadaniami, a ja podpowiadam zmiany. WAŻNE - dołączenie do grupy odbywa się na podstawie weryfikacji e-maila z zamówienia!

 

BONUS 4

Motywacyjne tapety na telefon

Zerkając kilka razy dziennie na tapety, będziesz lepiej pamiętać o rozpoczętej przemianie.

 

 
CENA E-BOOKA Z BONUSAMI 

117 zł

jestem zainteresowana zakupem e-booka

OPINIE KOBIET

kupiły e-booka w pierwszej edycji, zobacz jakie mają efekty

 

PYTANIA

najczęściej zadawane
rozwiń plusik i zobacz więcej

 

E-book z aktywną platformą sprzedawany jest w edycjach limitowanych czasowo.

Każdą edycję poprzedza wyzwanie przeprowadzone drogą e-mailową.
Zapisz się na nie teraz, a poinformuję Cię, kiedy będzie następna edycja.

Najbliższa sprzedaż odbędzie się od 23 września do 6 października.

 

 

Wyzwanie pozwala lepiej poznać temat poruszany w e-booku, dzięki czemu decyzja zakupowa jest w pełni przemyślana.

Jest ono przeprowadzane drogą e-mailową i przekazywane są w nim bardzo wartościowe materiały.

Każdy może wziąć udział w wyzwaniu, niezależnie od decyzji zakupu e-booka.

 

 

Do wyboru masz trzy opcje:

  • szybkie przelewy
  • płatność kartą visa lub mastercard
  • płatność PayPal

 

Zagraniczny klient może zapłacić kartą visa lub mastercard, albo Pay Palem.

Jeżeli potrzebujesz faktury napisz do mnie: kontakt@zdrowowbiegu.pl

 

 

Możesz otrzymać fakturę, ale bez VAT (23%), ponieważ sprzedaż jest zwolniona z podatku VAT.

Aby otrzymać fakturę, podczas zakupu, zaznaczyć opcję "chcę fakturę" i prawidłowo wypełnij dane.

Faktura przyjdzie zaraz po dokonaniu zakupu na e-maila z zamówienia.

 

 

Wraz z zakupem e-booka otrzymujesz trzy miesiące dostępu do aktywnej platformy. Na niej dostępne są kalkulatory kalorii i śniadaniowe przepisy.

Data wygaśnięcia dostępu będzie widoczna w panelu logowania.

 

 

Na e-maila otrzymasz hasło

Zaraz po dokonaniu zakupu, na e-maila podanego w zamówieniu otrzymasz wiadomości.

Między innymi przyjdzie informacja o utworzeniu Twojego konta oraz zostanie podane Twoje hasło do logowania. Login to Twój e-mail.

Bardzo ważne, abyś nie pomyliła się podczas podawania swojego e-maila, bo wówczas nie otrzymasz hasła dostępu.

 

Logujesz się na stronie

zdrowowbiegu.pl/moje-konto
login to Twój adres e-mailowy
hasło otrzymałaś na e-maila

 

Zmień hasło na łatwiejsze

Proponuję od razu zmienić hasło na łatwiejsze do zapamiętania.
Zrobisz to w opcji szczegóły konta, tak jak widzisz na zdjęciach.

 

 

Istnieje kilka opcji

  1. Nie zakupiłaś e-booka i nie masz hasła dostępu
  2. Podałaś błędny adres e-mailowy podczas zakupu.
  3. Kilka razy wpisałaś złe hasło i strona na godzinę zablokowała Ci dostęp - "error".

 

Rozwiązania

Jeżeli nie pamiętasz hasła, to skorzystaj z opcji "przypomnij hasło", które jest w panelu logowania. Dostaniesz na e-maila nowe hasło - patrz poniżej zdjęcia.

Wejdź i skorzystaj z opcji "przypomnij hasło" zdrowowbiegu.pl/moje-konto/,
tak jak widzisz poniżej.

 

 

Jeśli to nie pomoże, napisz do mnie kontakt@zdrowowbiegu.pl

 

 

 

 

 

Grupa jest tylko dla klientów e-booka

Do grupy e-booka mogą dołączyć tylko osoby, które go zakupiły.
Akceptacja zaproszenia odbywa się po weryfikacji e-maila z zamówienia.

 

Jak dołączyć do grupy?

Możesz wejść bezpośrednio z platformy e-booka (niebieski przycisk), drugi sposób, to przez wyszukiwarkę Facebooka, wpisujesz "Śniadaniowa rewolucja - post Intermittent Fasting i tłuszczowe śniadania" lub wejdź w ten link - bit.ly/Grupa_dla_ebooka_Rewolucja_Śniadaniowa

 

KOLEJNA EDYCJA SPRZEDAŻY
WE WRZEŚNIU

zapisz się na poprzedzające
wyzwanie e-mailowe

CENA E-BOOKA Z BONUSAMI 

117 zł

jestem zainteresowana zakupem e-booka

PRAWA AUTORSKIE
CHRONIĄCE PRODUKT

Zgodnie z prawem autorskim wszystkie materiały elektroniczne do pobrania z platformy (e-book, przepisy, szablony, tapety) służą jedynie do własnego użytku osoby, która je zakupiła i  widnieje w systemie sprzedażowym. Przekazywanie osobom trzecim i kopiowanie jest niezgodne z prawem.

Zapoznaj się tutaj z Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83).