zapisz się poniżej

od razu przy zapisie otrzymasz e-maila z dostępem do miejsca szkolenia i ebooka z wstępną wiedzą

przeczytaj szczegóły

do spotkania pozostało

07dni 10godziny 18minuty 44sekundy

CO DOWIESZ SIĘ NA
BEZPŁATNYM SZKOLENIU

OWSIANKA, KANAPECZKI, SOKI NA ŚNIADANIE MOGĄ CI NIE SŁUŻYĆ

Pierwszy posiłek powinien dawać energię na cały dzień, a te które najczęściej spożywamy tego nie robią. Owsianki, jaglanki, kanapki, jogurty owocowe są niskoenergetyczne. Dowiesz się, jak tworzyć śniadania, po których będziesz długo syta i pełna energii przez cały dzień.

ŚNIADANIE JEDNAK NIE JEST OBOWIĄZKIEM - MASZ WYBÓR W DECYZJI

Nasz organizm ma ogromne wewnętrzne zapasy energii i nie musisz cały czas dostarczać jej z zewnątrz z jedzeniem, nawet po nocnej przerwie. Jedynie trzeba wiedzieć, jak ją mądrze uruchomić. Brak śniadania daje nawet wiele korzyści dla zdrowia.

PIĘĆ POSIŁKÓW, CO TRZY GODZINY, TO BŁĄD I CHWYT MARKETINGOWY

Organizm potrzebuje znacznie więcej czasu między posiłkami, aniżeli trzy godziny. Przerwa ta jest związana z pracą ważnego hormonu trawiennego - insuliny. To zbyt częste jadanie podnosi jej poziom, a ona wpływa na ciągłą ochotę na słodkie i podjadanie.

LICZENIE KALORII NIE JEST ROZWIĄZANIEM NA SUPER FIGURĘ I ZDROWIE

Nie wystarczy tylko jeść mniej i ruszać się więcej, aby cieszyć się świetną figurą i zdrowiem. Znacznie ważniejsze jest co i jak często jesz, czyli co zawierają spożywane kalorie. Okazuje się też, że błędnie liczymy kalorie wliczając to, co organizm nie trawi.

JAK ODZYSKAĆ MŁODOŚĆ, CZYLI JAK OBNIŻYĆ WIEK METABOLICZNY?

Chcesz zawsze wyglądać pięknie i młodo, to powinnaś zadbać o wiek metaboliczny, czyli oto ile masz lat według Twojego organizmu. Uwierz mi, że Twój wiek metrykalny (PESEL) ma dużo mniejsze znaczenie. Powiem Ci na szkoleniu, jak to zrobić.

CO TO JEST HORMON MŁODOŚCI HGH I JAK GO PODWYŻSZYĆ?

Okazuje się, że mamy w organizmie pigułkę młodości i jest to hormon wzrostu HGH. Nie dość,  że nas odmładza, to jeszcze pomaga spalać tkankę tłuszczową. Niestety z wiekiem jego ilość w organizmie naturalnie spada. Ale jest sposób, aby go ponieść. 

Przy zapisie, na e-maila, otrzymasz e-booka z wstępną wiedzą.

Przeczytasz w nim o moich autorskich śniadaniach bez wpływu na glikemię oraz o poście Intermittent Fasting.
Rozwinę tę wiedzę na szkoleniu.

WRAŻENIA UCZESTNICZEK
PO BEZPŁATNYM SZKOLENIU

Kontynuacją szkolenia jest program Śniadaniowa Rewolucja.
Przeczytaj poniżej, jak program zmienił życia uczestniczek.

ZMIANY W ŻYCIACH UCZESTNICZEK PROGRAMU ŚNIADANIOWA REWOLUCJA

KIM JESTEM?

Nazywam się Iza Dejda, mam 46 lat.
Jestem biotechnologiem i konsultantem diabetologii. Uczę niskoinsulinowego życia i naprawiam hormony trawienne.

Stworzyłam programy przemiany, które pomogły już setkom kobiet.

Odzyskały młodość metaboliczną, czas, energię i zdrowie, a przyjemnym skutkiem ubocznym jest świetny wygląd.

Namawiam Cię, weź rozwód z dietą! Unormuj pracę hormonów i napraw metabolizm, a problem zdrowia i wyglądu na zawsze masz z głowy.