zapisz się już teraz

Od razu przy zapisie otrzymasz e-maila z dostępem do nagrania live o menopauzie.

My wkrótce napiszemy do Ciebie, kiedy dokładnie w 2023 planujemy bezpłatne szkolenie wraz z pomocnymi materiałami.

przeczytaj szczegóły

do spotkania pozostało około

69dni 10godziny 39minuty 30sekundy

CO DOWIESZ SIĘ NA
BEZPŁATNYM SZKOLENIU

JAK ODZYSKAĆ MŁODOŚĆ, CZYLI JAK OBNIŻYĆ WIEK METABOLICZNY

Chcesz zawsze wyglądać pięknie i młodo, to powinnaś zadbać o wiek metaboliczny, czyli oto ile masz lat według Twojego organizmu. Uwierz mi, że Twój wiek metrykalny (PESEL) ma dużo mniejsze znaczenie. Powiem Ci na szkoleniu, jak to zrobić.

CO TO JEST HORMON MŁODOŚCI HGH I JAK GO PODWYŻSZYĆ?

Okazuje się, że mamy w organizmie pigułkę młodości i jest to hormon wzrostu HGH. Nie dość, że nas odmładza, to jeszcze pomaga spalać tkankę tłuszczową. Niestety z wiekiem jego ilość w organizmie naturalnie spada. Ale jest sposób, aby go ponieść. 

OWSIANKA, KANAPECZKI, SOKI NA ŚNIADANIE MOGĄ CI NIE SŁUŻYĆ

Pierwszy posiłek powinien dawać energię na cały dzień, a te które najczęściej spożywamy tego nie robią. Owsianki, jaglanki, kanapki, jogurty owocowe są niskoenergetyczne. Dowiesz się, jak tworzyć śniadania, po których będziesz długo syta i pełna energii przez cały dzień.

ŚNIADANIE JEDNAK NIE JEST OBOWIĄZKIEM - MASZ WYBÓR W DECYZJI

Nasz organizm ma ogromne wewnętrzne zapasy energii i nie musisz cały czas dostarczać jej z zewnątrz z jedzeniem, nawet po nocnej przerwie. Jedynie trzeba wiedzieć, jak ją mądrze uruchomić. Brak śniadania daje nawet wiele korzyści dla zdrowia.

PIĘĆ POSIŁKÓW, CO TRZY GODZINY, TO BŁĄD I CHWYT MARKETINGOWY

Organizm potrzebuje znacznie więcej czasu między posiłkami, aniżeli trzy godziny. Przerwa ta jest związana z pracą ważnego hormonu trawiennego - insuliny. To zbyt częste jadanie podnosi jej poziom, a ona wpływa na ciągłą ochotę na słodkie i podjadanie.

LICZENIE KALORII NIE JEST ROZWIĄZANIEM NA SUPER FIGURĘ I ZDROWIE

Nie wystarczy tylko jeść mniej i ruszać się więcej, aby cieszyć się świetną figurą i zdrowiem. Znacznie ważniejsze jest co i jak często jesz, czyli co zawierają spożywane kalorie. Okazuje się też, że błędnie liczymy kalorie wliczając to, co organizm nie trawi.

Przy zapisie, na e-maila, otrzymasz e-booka z wstępną wiedzą.

Przeczytasz w nim o moich autorskich śniadaniach bez wpływu na glikemię oraz o poście Intermittent Fasting.
Rozwinę tę wiedzę na szkoleniu.

IZA DEJDA

Nazywam się Iza Dejda, mam 47 lat.
Jestem biotechnologiem i konsultantem diabetologii. Uczę niskoinsulinowego życia i naprawiam hormony trawienne.

Stworzyłam programy przemiany, które pomogły już setkom kobiet.

Odzyskały młodość metaboliczną, czas, energię i zdrowie, a przyjemnym skutkiem ubocznym jest świetny wygląd.

Namawiam Cię, weź rozwód z dietą! Unormuj pracę hormonów i napraw metabolizm, a problem zdrowia i wyglądu na zawsze masz z głowy.

ANIA OKA

Nazywam się Ania Oka, mam 47 lat.
Jestem biotechnologiem i konsultantem diabetologii. Uczę niskoinsulinowego życia i naprawiam hormony trawienne.

Stworzyłam programy przemiany, które pomogły już setkom kobiet.

Odzyskały młodość metaboliczną, czas, energię i zdrowie, a przyjemnym skutkiem ubocznym jest świetny wygląd.

Namawiam Cię, weź rozwód z dietą! Unormuj pracę hormonów i napraw metabolizm, a problem zdrowia i wyglądu na zawsze masz z głowy.